O le a le aoga o le fa'ata lapotopoto laiti i le fa'ata pito?

Mata'ituina vaega tauaso i fafo o le taavale

O loʻo i ai se mea tauaso vaʻaia i fafo atu o le tino o le taavale e le mafai ona vaʻaia e le faʻata i tua, ona o le faʻata faʻata o le faʻata lapotopoto laiti o le convex, ma o le vaʻaia vaʻaia o le mea moni e sili atu le lautele nai lo le faʻata faʻataʻavalevale, o lea o le vaega lea. o le fa'afitauli tauaso ua fo'ia.

fa'ata tua-1

Va'aia uili pito i tua e puipuia ai le olo o pa'u

O le fa'ata lapotopoto laiti e mafai ona feliuliua'i e ala i le pipii i le fa'ata pito i tua.Fetuunai i le tulimanu e mafai ona e iloa atu ai uili pito i tua, ma e te iloa ai e tele naua feoaiga pe a sopoia auala vaapiapi pe paka i autafa o le auala (aemaise lava i le itu).fesoasoani.

fa'ata tua-2

O le mea e manaʻomia le gauai faʻapitoa, o le faʻata lapotopoto laʻititi o le a fesoasoani i le vaʻaia o le avetaavale, ae o le a maua ai foʻi ni faʻataʻitaʻiga vaʻaia!E pei ona taʻua i luga, ona o le faʻata lapotopoto laʻititi e faʻafefeteina, o le ata o loʻo vaʻaia e ala mai ai e faʻafefeteina ma le mamao e faʻafefeteina, ma o le faʻata faʻataʻamilomilo laiti faʻapipiʻi i le tulimanu o le faʻata i tua o le a sili atu pe itiiti ifo le aʻafiaga o le vaai a le avetaavale .

https://www.minpn.com/factory-high-performance-microwave-sensor-24ghz-automotive-blind-spot-monitoring-system-blind-spot-detection-system-product/


Taimi meli: Nov-18-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou