Original Factory China High Quality Buzzer Parking Sensor with Fa Sensors

O lenei kopi e mo na'o oe lava, e le fa'aaogaina fa'apisinisi. Ina ia oka kopi fa'ata'ita'i-sauni o mea o lo'o i totonu o le Toronto Star mo le tufatufaina atu i pa'aga, tagata fa'atau po'o tagata fa'atau, pe fesili e uiga i laisene/laisene, asiasi: www.TorontoStarReprints.com
O la'u moli taofi taofi o lo'o i luga o la'u ta'avale i nai aso malulu tele ua tuana'i. O nisi taimi e le tupu lenei mea se'i vagana ua ou fa'aogaina le ta'amilosaga e alu ese ai mai lo'u pitonu'u, e ui lava e masani ona ola pe a ou amata le ta'avale. E alu ese lava pe a uma. tasi pe lua minute o le ave taavale, a leai e foliga mai e lelei le taavale. Ou te le faaaogaina le taofi paka, aisea la e ola moli? O le Toyota Corolla 2005 lenei.- vaai mumu
O nai ta'avale e fa'aaoga moli eseese mo le taofi o le paka ma le fa'agata tautua, ae o le tele o ta'avale (e aofia ai lau Corolla) e fa'aaogaina se moli e tasi mo galuega uma e lua. ma taofi taofi. E foliga mai, o le moli na sau ona o se faʻafitauli i le taofi o le tautua (o le faiga faʻavae muamua e faʻaogaina e le pedal).
O lau Corolla o loʻo faʻapipiʻiina i se masini faʻapipiʻi vai. O laʻu mate o le maualuga o le sua i totonu o lau tane matai e lava le maualalo e faʻaoso ai le moli lapataʻi. ma o le vai e “fa'alili” i totonu o le masini. Afai e latalata i le tulaga sui lea, e ono tupu pe afai e te taofi malosi pe pe a masaa foi le sua i le tasi itu aoe alu faataamilo i tulimanu.
Ona o le malosi tele o le faaletonu o le faiga o le taofi, e tatau ona vave iloa le mafuaʻaga o le maualalo o le suavai.
E taua le maitauina e mafai foi e le au fai taavale ona faʻaogaina suiga eseese o le eletise e faʻagaoioia ai moli lapataʻi e suitulaga i (poʻo faʻaopoopoga i) masini faʻafefe vai (sili atu ona masani i faʻataʻitaʻiga tuai fale), ma moli mumu e mafai foi ona faʻagaoioia e nisi ABS / Stability system faaletonu (e masani ona o faatasi ma moli amber i luga o nei faiga).
E le fautuaina le tatalaina o taofi e lapataia ai le avetaavale;so'o se suiga i le lagona o le pedal po'o le femalagaa'i o se mafua'aga e toso vave ai le ta'avale i se fale tautua.
Ask a Mechanic is written by Brian Early, Red Seal Certified Automotive Technician.You can send your questions to wheels@thestar.ca.These answers are for reference only.Consult a certified mechanic before doing any work on your vehicle.
Puletaofia e umia pe laiseneina e Toronto Star Newspapers Limited. aia tatau uma. Toe lolomi po o le tufatufaina o lenei mataupu e aunoa ma le fa'atagaga tusitusia muamua a The Toronto Star Limited ma/po'o ona laisene e matua fa'asaina. asiasi: www.TorontoStarReprints.com


Taimi meli: Feb-22-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou